Frida Lindgren

Nu är jag riktigt ren!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello!
nu har jag fixat lite till skolan som börjar imorron!
eller, jag har snarare sagt, fixat med mej själv.^^
jag har: duschat, hårinpackning, filat fötterna, smörjt in fötterna, bodylotion över hela kroppen, gjort rent och smörjt in ansiktet, gjort flätor.
och igår så fixade jag naglarna, fransk manikyr.^^
hähä, jag sover med flätor, och då blir håret vågigt nästa dag.
fast det vet ni sägert redan :p

även att jag vill tipsa om dessa produkter!
body och facial scrub.
finns nog att köpa lite överallt, men vi har köpt på ö&b.^^

Kommentarer

  • michelle säger:

    Var gärna med i måndagens blogg!

    På min blogg skulle varit superkul.



    Kram!



    (Förlåt om du inte är intresserad!)

    2010-08-22 | 19:40:20
    Bloggadress: http://michellesfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här: