Frida Lindgren

Nu är tapeterna beställda, och färgen köpt! (Y)

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello,
ja som ni ser på rubriken så är allt betalt nu!
det kmr att bli de här tapeterna på en vägg,

och samma färg som det är "bakom" träden på den andra väggen.
och eftersom mitt rum är ett "genomgångsrum" så kommer jag för hoppningsvis att ha, nå slags drapperier så att jag får mitt egna lilla rum, utan att andra behöver gå igenom dt!^^

Och alla ni som läser och komenterar min blogg, jag uppskattar verkligen det!
det är jätte roligt att få positiva komentarer, och man bara skiner med ett leénde på läpparna!
ni kan också gärna skriva om vad ni tycker att jag ska ha mer av här på bloggen, jag kke ska börja starta lite tävlingar?
Det är nästan helt upp till er, så.
vad vill ni ha mer av i Fridas blogg?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: