Frida Lindgren

skolan, klar för idag!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello!
nu är jag hemma igen, dagarna går sjukt fort där borta!
(med "därborta" menar jag min skola, men jag vill inte skriva vart jag bor och liknande, så det blir "därborta")
vi har kanska knepiga ämnen som jag alrdig har sett förut, men kul är det.
iallafall ibland!^^
mina besökare har också minskat nu när det är skola, det är inte så kul.
jag har inte så många, men jag har inte heller haft igång min blogg så väst länge.
besökarna kke kommer till fridamittliv.blogg.se nästa år, eller året efter det.
jag bloggar inte bara för att få massa besökare, utan också för att det är skönt att skriva av sig, och jag har det lixom som en hobby!

Kommentarer

  • FIONA - en ointressant vardag säger:

    lägg till mig så lägger jag till dig!

    2010-08-31 | 18:09:53
    Bloggadress: http://lovefiona.blogg.se/
  • Julia Johansson Ring säger:

    Din blogg är jätte fin och Jag älskar din header ! :)

    2010-08-31 | 21:32:42
    Bloggadress: http://kkungjulia.blogg.se/
  • anomym säger:

    hej jag älskar att läsa din blogg:)

    lägg ut fler filmer om vad du typ ska göra idag och på dina uotfit (stavning) jag läser bloggen varenda dag :D

    2010-09-01 | 10:23:55
  • malin säger:

    jag tycker din blogg e jätte bra :D (Y)



    jag har också en fråga, vilka bloggar läser/följer du?:D

    2010-09-02 | 15:35:19
    Bloggadress: http://annamaliiin.blogg.se/
  • vickan, you know säger:

    jag tkr att du ska ladda upp fler filmer när du sjunger :D <33333333333

    2010-09-02 | 18:17:27

Kommentera inlägget här: