Frida Lindgren

13 dagar kvar!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello!
Förlåt för att det inte har blivit ngt inlägg men batteriet tog slut i kameran.
Idag fick jag en nalle i chokladkalendern och en tvix i godiskalendern ^^
Nu kmr Fridas fyra heta!
Denna gång kmr allt från lindex!
snyggt/fult?
Nu ska jag tagga inför uppvisningen!
Det här har jag på mig på uppvisningen!
Allt i svart och allt från ginatricot!
Det kmr att bli super fränt, för vi kommer att ha typ en sorts neon tejp på armar och ben. G-R-Y-M-T säger jag bara!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    när kommer svaren på frågestunden? :)

    2010-12-11 | 16:29:38
  • Anonym säger:

    Älskar din blogg och men sluta lägg upp bilder på chokladen du får i din julkalender, det är barnsligt och jätte ointressant :/ Men förövrigt tycker jag om din blogg :D

    2010-12-11 | 22:19:02

Kommentera inlägget här: