Frida Lindgren

22dar!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hejhej!
Skolfoto idag, allt gick bra förrutom porträtten. -.
Såg jätte tjock ut. Om jag är snäll så kke ja lägger upp en bild sen när jag fått de!
Hahah, jag och tjejerna i min klass ville så gärna ta en gruppbild. Men fotografen hade inte tid. Men vi tjatade och till slut så fick vi göra det själva! Vincent var fotograf och jag, Anna F, Anna M, Julia, Katarina, Maja och Nathalie var modeller. GRYM dag! Även att jag har träning idag, sjukt peppad! Här kommer det lite rethards bilder!^^

Thihi, jag och mina smycken!

Här var min outfit på klassfotot, failbild!

Jag fick en kanin i kalendern idag!

Kommentarer

  • vendela säger:

    svar på ditt svar, typ,

    men du,

    gör en egen,

    skit enkelt!:D<3

    kan hjälpa dig!

    2010-12-02 | 17:03:03
    Bloggadress: http://maudvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här: