Frida Lindgren

Happyface!

Kategori: Fridas liv och dagar

Jag sjunger who says, sämst kvalité och det låter som om jag sjunger lllllllll hela refrängen, but don't worry be happy!


Ni vet inte hur bra jag mår eller hur glad jag är! Jag har allt, jag har den bästa familjen, de bästa vännerna, de mysigaste djuren. Allt som behövs för ett liv! Jag har en grymt bra kamera, en bra mobiltelefon, en toppen dator, en great tv. Jag har verkligen ALLT!
Jag älskar mitt liv! Try to stop me, you will not succeed!

Kommentarer

  • GUESS WHO?! säger:

    - god fortsättning :)!

    2010-12-25 | 23:37:12
    Bloggadress: http://dajeroma.blogg.se/
  • lindshe-svart bälte i shopping!- säger:

    God morgon sweetiepie!

    Nu ligger de 3 vinnarna av dagens blogg uppe!

    Kika in om det just var du som vann.. :)

    Om inte, så får du gärna anmäla dig idag igen!

    Ha en fortsatt trevlig dag! Sötnos <333

    2010-12-26 | 07:32:50
    Bloggadress: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: