Frida Lindgren

Hemma efter spa!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello,
nu har jag och familjen kommit hem efter en grym härlig stund på spat!
även att dagen idag har varit bäst, och då menar jag även bättre än igår!
asså, jag fattar att det inte är så kul att läsa för er om att mina dagar är bättre än den andra hela tin.
men ja,ja.
om ni var mej så skulle ni fatta!^^
för en stund sen, satt jag och drack jordgubbsvin.
asså, utan alkohål.
som, vi får dricka.
sjukt gott.
även att vi har ätit jordgubbar idag, och mamma har köpt jätte mke godis, som vi ska ta med oss till faster.
allt detta för att fira att semestern har börjat på riktigt nu!


ni får även en bild på mej och evelina, sen sista natten vi sov hos varandra^^

lägg märke till myggan på min kind!

hahah, hoppas att den fick er att skratta, den fick iaf oss till det!^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här: