Frida Lindgren

Tävling, där man kan vinna en iphone, och ett refillkort med 1000kr på.

Kategori: Fridas liv och dagar

Telia har just nu en tävling där man kan vinna en iphone, med ett refillkort med 1000kr.
för att komma till tävlingen trycker du här! :D

svaret på frågan är, att man får 5000 fria sms varje månad med abonemanget "max 25".

min motivering: Jag vill vinna en iphone för att jag är borta ganska mycket på sommaren.
Och då har jag inte tillgång till internet, förutom mobilen, men den är ju inte så lätt att skriva på, skärmen är ju så liten. Och kan jag på såvis inte göra: blogginlägg, skriva på facebook, chatta på msn. Och när jag inte kan göra dessa saker, så minskar ju besökarna på bloggen, och det är ju inte det man vill.
Och då skulle det vara lättare att skriva med en "handdator", istället för en "vanlig" mobil.
för skärmen på en iphone 3GS är ju så mycket större än andra mobiler.^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: