Frida Lindgren

Ibland, hatar jag rubriker -.-'

Kategori: Fridas liv och dagar

Godmorgon!
Idag är jag på lite bättre humör igen eftersom jag har mina underbara vänner!
Tack för att ni finns, ni betyder.
Senare idag så kommer Antonia hit.
då blir det väl bara en massa prat, och så.
Sen ska vi möta Mattias, och vara med han.
Jag ska försöka ta några pics.
Så ni får se,
för ni håller väl med om att det är roligare att läsa en blogg med bilder, än att läsa bara en massa text!
Vad ska ni hitta på idag?
Det verkar ju ändå som om det kommer bi bra väder, här uppe, skiner solen! =)

Kommentarer

  • peah säger:

    sv;tack frida. <3



    bra att du mår bättre,du vet att jag alltid finns här (L)

    älskar dej.

    <3

    2010-06-22 | 09:19:44
    Bloggadress: http://peahtakinover.blogg.se/

Kommentera inlägget här: