Frida Lindgren

ingen rubrik!

Kategori: Fridas liv och dagar

hello!
jag hann inte att göra ett till inlägg igår eftersom min kusin fyllde år.
så vi åkte dit och sen stack jag dirdirekt till träningslokalen med stepZz.
fast innan vi gick till träningslokalen så åt vi på hotchili.
även att jag har fått ögoninflammation (stavning)
ush, det är hemskt!
fast det är bättre nu.
igårkväll kollade vi på "hajen", "vet inte namnet" och "terretory"
fast den sista filmen (terretory) kollade jag och becka på imorse, eftersom vi gick och la oss när dom andra kollade på film.
här kommer det lite bilder, på mig, och mina nya smycken som jag köpte i fredags.
även att jag har fixat mobilen, det kommer en eller två bilder på den.
bildkvallen är inte den bästa!

outfit, igår!armbanden!
ringarna!
baksidan på mobilen!
avslutar med en toutach från igår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: