Frida Lindgren

SPORTLOV!

Kategori: Fridas liv och dagar

Så sjukt skönt att slippa skolan ett tag!

Dagen började -sådär- men slutade grymt!
För i början hade vi syslöjd, blä.
Jag gillar väl själva syslöjden, men verkligen inte läraren -.-'
Sen rullade dagen på till maten, och efter maten hade vi "speleftermiddag"
Det kommer lite bilder snart,

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 SPORTLOV!
haha, jag tror att alla skulle ha hört det om vi var på våran "vanliga" skola.

Eftersom taket har rasat in på våran "vanliga" skola, så har vi fått tagit över högstadiets lokaler sålänge.
Sen satte jag mej på bussen hem, och nu sitter jag här.
+ att jag är sjukt pepp, till mer vinter & snö, i fjällen!
På söndag drar ja!
Då kmr det inte nåra inlägg på 4dagar eftersom, jag nt har ngn laptop, så jag kan inte ta med någon dator.
Men när jag kommit hem igen, då lovar jag, massa härliga vinterbilder kommer ni att få se!


BILDBOMB!


Min outfit för dagen, usha, ingen bra bild, ser väldigt stor ut men skitsamma :)
Mjukisbyxorna var på dom å, eftersom det är "mjukisbyxdagen" ;)
HAH!


Kommentarer

  • mohamed säger:

    tack för den bilden då!!!!!!

    2010-03-06 | 17:36:23

Kommentera inlägget här: