Frida Lindgren

Dagen

Kategori: Fridas liv och dagar

Hejhej, nu är jag hemma & har precis ätit.
På skolan idag så åkte vi skidor på gympan, haha, det gick ju bra?
Jag som är sämst på att åka skidor, ger mej ut på 3km varvet.
jag, Anton, Filip och Marcus kom i mål på 45minuter, bara lite lång tid det tog.
Haha, i vanliga fall tog det 20minuter för mej & Gustav.
Roligt hade vi iallafall...

Efter skolan tog jag bussen in till stan, sen åkte jag hem med mamma, gjorde lite mat, och nu sitter jag här.
Aldeles nyss tog jag en Amanie, sjukt gott, det finns nog ingen som älskar godis mer än mej? (A
Men till sommaren ska jag få en platt mage, med hjälp av Anton som ska skriva vad jag ska träna under dagen, det blir väl lite jogging, situps, studsmattan, ja, lite träningsgrejer.

Här får ni en bild :D

 Gårdagens & dagen outfit och frissyr kommer här, lite suddigt, men det får ni stå ut med.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: