Frida Lindgren

Hemma igen.

Kategori: Fridas liv och dagar

Hejhej, nu har jag kommit hem från mormor och morfar.
Jag är riktigt mätt på allt gott fika!

Jag kom på, har ni sett dendära bilden på en "synvilla" (jag vet nt vad det heter?) där man ska titta på 3prickar på ngn sorts figur. Sen när man flyttar blicken till en vägg så ser man jesus.
Sjukt läskigt tkr ja, jag är ju en sån som tror på spöken och allt läskigt som händer.
Jag ska ta och leta upp bilden, så alla som inte har sett den kan få möjligheten.
Sen kan ni ju dra till en komentar, om vad ni tyckte om bilden?

Ja, som ni vet så fixade jag bloggen igår, och har absolut nt mke "visningar" eller många som följer min blogg, jag kanske inte äns har någon?
Ja, jag vet inte, men iallafall så kan ni ju tipsa om bloggen om ni gillar den elr nå?
haha, men, alla som har blogg vill väl synas, eller?



Nu kommer några, Frida Hissar & Dissar.


Jag hissar varma vinterkängor, inte precis dom finaste skorna man kan ha på sej, men dom är varma och sköna.


Jag hissar nymålade och fixade naglar, haha, ja, jag är som jag är men jag tkr att det är GRYMT snyggt med olika färger och saker på naglarna, en av mina favoriter är "fransk manikyr" ;)

Jag hissar killar, hah, killar?
Men dom är så roliga (iallafall vissa)
Jag har alltid tyckt om att vara med killar mer än tjejer, om man är med en kille så händer det saker, tjejer har bara några saker som dom vill göra varje gång, men killar varierar lite.

 


Jag Dissar falska vänner, sånna som blir jättebra kompis med en, som vet typ allt om en, och sen sprider allt som man sagt till allt och alla, jag har mycket hällre en bra kompis istället för flera falska vänner.

Jag Dissar att det är dyrt med t.ex: resor,  miljöbilar...
Om alla säger att man ska ha en miljövänlig bil så att man inte ska förstöra naturen så ska dom väl vara billiga så att fler köper, nt dyrare så att färre köper?
Och varför ska det vara så dyrt med resor?
jag fattar bara inte, om det är nån som förklarar bra, så sättigång!

Jag Dissar Uggs, jag tycker att dom är så sjukt snygga, och vill ha sånna, sen när jag tittade på prislappen, 1050kr, asså, då är det bara att glömma för mej.


Skriv gärna frågor till mej, eller skriv några egna, "hissa & dissa".

Kommentarer

  • Vickan säger:

    Du har iaf en "följare" :D <3

    2010-03-02 | 22:23:26
  • albin säger:

    är ja en falsk vän?

    2010-03-03 | 19:32:19

Kommentera inlägget här: