Frida Lindgren

Ny banner'

Kategori: Fridas liv och dagar

Hejhej,
skolan idag var väl som vanligt, och då menar jag verkligen som alla andra dagar i skolan.
Är det nåt jag stör mej på så är det att vi har matte/engelska 3dagar i veckan.
Det blir bara "lite" uttjatat.
Hur som hälst, snart kommer familjen hem, då ska vi äta, sen åker vi och firar mormor som fyller år, GRATTIS MORMOR! (L)
Det blir väl lite mys där då.
Sen händer det väl inte mycket mer idag tror ja.
Det blir väl t:vn som vanligt, ngn som vet något bra pogram som går ikväll?

Ni kke har sett att jag har en ny och snyggare banner nu än igår?
Det är iaf för att Felicia hjälpte mej med den, eller, jag gjorde själva bilden men hon hjälpte mig att "få in den" på min blogg.

Det kke kommer ett till inlägg ikväll, förhoppningsvis iaf.
Jag har som "mål" att jag ska lägga in 2-4inlägg/dag.

Om ni undrar över nåt är det bara att fråga, jag försöker svara så fort jag hinner,

Kram//Frida (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: