Frida Lindgren

@Melinda

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello!
Nu sitter jag hemma hos Melinda, derför har det inte blivigt något inlägg.
Gårdagen var sjukt rolig!
Den började med att min blivande klass åkte in till stan på en bolldag!
och sen gick jag på stan med Nattis, Stina och Albin.
oh, det var tungt att bära på en úber tung väska genom stan!
Sen tog jag bussen hem halv 5.
Åt och sen åkta jag till stan igen 5 i 6.
Då stack jag till Melinda och sov här.
Även att vi fick tag på Anton igår.
Min och Melindas bästa kompis, som vi inte har träffat på 2år!
hur glad blebv vi inte?
Så då pratade vi i några timmar, till klockan typ blev 12.
Och imorse vaknade jag av att solen lyste på mig, så jag var aldeles svettig.
Det vart typ 22grader klockan 9 (A)
Så sen blire väl steeeek i solen!
Men nu ska jag fortsätta chatta, det kommer väl kke nån bild senare.
Men som jag sa, det är svårt när man inte är hemma!
Pusshej!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    anton trepp?

    2010-05-23 | 15:54:22

Kommentera inlägget här: