Frida Lindgren

Nu drar jag igång igen!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello!
Som ni kke ser har jag en ny design och banner nu.
Jag tyckte att det behövdes, för den andra blev ju helt CP -.-'
Men nu ska jag börja updatera några ggr om dagen.
I början kommer det inte att bli så mke, eftersom jag inte vet om jag har tid att blogga just nu.

Gårdagen var super!
Strålade sol hela dan'
Man kan verkligen säga att det var första sommardagen!
Eftersom Vickan sov här så tog vi ut tandem cykeln och drog ner på byn.
Vi köpte varsin glass och en nötkräm.
Sen stack vi upp på skolan och åt upp det!
Lite senare åkte vi ner till stranden och kände på vattnet, det var faktiskt inte så kallt, som man tror.
Jag skulle kunna badat igår.
Fast jag kan ju bada även fast det regnar så...
Men på kvällen åkte vi in på crousingen, med Vickans familj.
Kul,
fast på hemvägen pajjade bilen, så mamma kom och hämtade oss.
Haha, det är trångt att sitta 10pers i en 5bil :P

Här kommer lite bilder från gårdagen!
Vi börjar med våran snygga cykel!


Tugummi!
Fanta!

Nu får det räcka med bilder.
Nu ska jag vara lite duktig och städa mitt rum.
Så hejdå!

Kommentarer

  • Viiickan säger:

    Men fu, frida! Bilderna är inte fin! ;) för dom är awsome ;) haha, kolla mig bah hahahhahaha, ;) love yah ;D

    2010-05-22 | 20:09:25

Kommentera inlägget här: