Frida Lindgren

Koregrafi i workshop!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hej bloggen!
nu är jag hemma från min första dag på koregrafi i workshop!
Sjukt kul, och jag känner redan att jag har utvecklats som dansare!^^
Även att min frukost var toppengod idag! (y)
Här kmr det lite pics!


Såhär såg jag ut innan jag åkte imorse. Inte den mest lyckade bilden, menmen...

Även att jag blev jätte häpen idag när jag såg att jag hade fått tio nua komentarer på olika inlägg på bloggen!
Blev sjukt glad iaf.
Och tack till alla fina komentarer!
Det var en anonym som skrev: Du borde bli modell fina unge!
När man hör sådant så blir man SJUKT glad! :')
Eh, justja, till sofia! -typsnitten kmr nog upp på bloggen imorron, för jag har bara de på min dator och som du vet så är jag hos mormor och morfar nu!

Kommentarer

  • anna säger:

    Lägg upp en film på bara dig när du dansar! :D <3

    2010-11-01 | 20:38:39
  • Anonym säger:

    I vilken förening dansar du? :)

    2010-11-02 | 08:03:38

Kommentera inlägget här: