Frida Lindgren

Äntligen hinnner jag med!

Kategori: Fridas liv och dagar

Godmorgon bloggen!
Idag känns det som att det kommmer att vara en toppendag!^^
För jag bråkar inte med min kompis längre, och vi har idrott så vi får komma ut lite.
Okej, jag gillar verkligen inte idrott, jag nästan hatar det.
Men idag är en "possitiv" dag!
Vad ska ni göra då, kära bloggläsare?! :D
Oj, haha!
Ni märker kke att jag är väldigt glad.
Men jag hinner ju att göra ett blogginlägg och jag har en halvtimmme på mig tills bussen går.
Och egentligen brukar jag typ sringa för att hinna med den.
Men tyvär är min kamera trasig, som ni vet.
Och INGA batterier funkar utom nyköpta, och de funkar bara i högst en & en halv dag.
Nina vill inte att jag ska låna hennes system heller -.-'
Eh, skitsamma!
Jag ska önska mej en system i julklapp!
Men, jag ska försöka lösa kameraproblemet ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: