Frida Lindgren

Det är kväll, jag är trött, och marknaden var bäst!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hej bloggen!
Nu är jag hemma från marknaden, det var seriöst den roligaste fredagskvällen på året!
Jag har över vunnit min karusell rädsla också!
Jag har varit så sjukt rädd för karuseller som snurrar upp&ner.
Men Linnea tvingade in mej i EXTREME!
Jag är stolt över mig själv!
Sen så åkte jag BATMAN, också åkte jag någon cp version av virvel vinden :p
Fast det var en mycket roligare version!
Det kommer även en video på mej, Stina och Linnea när vi åker EXTREME någon dag!
Inga bilder får ni av tråkiga jag nu heller.
Men jag ska snart sova, ja, jag vet att det är fredag och att klockan bara är halv 11.
Men även jag kan vara sjukt trött ibland!
Google bilder!
EXTREME:

BATMAN:

Jag vet inte vad "cp virvelvinden" heter så jag hittar ingen bild!

Kommentarer

  • Anna F säger:

    cp virvelvinden hette flipper ;)

    2010-09-13 | 17:43:46

Kommentera inlägget här: