Frida Lindgren

Träning idag igen!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello!
Idag ska jag träna igen, jag har fortfarande ont i foten sen jag stukade den på fys-träningen i torsdags, :/
För jag har problem med mina fötter, eller, jag stukar och vrickar de hela tiden.
Jag kan stuka den när jag står still, eller när jag går.
Det är helt sjukt, så jag måste ha fotledsskydd, och jag glömde de i torsdags.
Men idag är dom med!

Jag skulle knäppa lite bilder på min outfit och lägga ut på bloggen imorse.
Men "datorknappen" var inte på, och då funkar inte internet.
Så jag hann inte.
Men en sak som är väldigt roligt är att det är jättemånga som ber mig göra deras blogheadrar.^^
Det är superkul att ni gillar det jag gör!
När jag har gjort klart alla, så kke det blir ett inlägg med alla banners jag har gjort!

Vad ska ni göra idag då? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: