Frida Lindgren

.

Kategori: Fridas liv och dagar

dagen blev fan inte som jag tänkt mig...

träffade mina brudar iaf, annars sög dagen. Imorron ska jag upp typ sju också ska jag jobba. Både imorgon och på torsdag. Så jag kan inte komma till forsa och försöka igen, och på fredag så ska jag, vickan och emilia åka och bada. Så det dröjer ända tills lördag innan jag kan komma igen. helvete.
lite bilder, som piggar upp.
samma gamla visa, men vet inte vad det är förlåt. förlåt att jag aldrig någonsin sagt förlåt.

Kommentarer

  • moarehn säger:

    men gumman då, jag finns alltid här!<3 men jag vill inte att du ska tänka/skriva sådär, jag blir verkligen jätte rädd! orkar verkligen inte mer.. puss!<3

    2011-04-26 | 20:20:10
    Bloggadress: http://moarehn.blogg.se/
  • peah säger:

    fan att han inte kom tidigare. jag kmr sakna dej så in åt helvete gumman.. hur ska jag klara dehär utan dej..

    men på lördag, då jävlar <3

    2011-04-27 | 01:30:22
    Bloggadress: http://peahtakinover.blogg.se/

Kommentera inlägget här: