Frida Lindgren

i love you more than you can imagine

Kategori: Fridas liv och dagar

Idag körde vi igång med en ny dans på träningen. Till uppvisningen, vi ska dansa till denna låt och dansen är inget annat än grym! Fullt ös hela dansen igenom! Ni måste på se musikvideon, för den är lite smått cool! ;)
Temat på uppvisningen är som ni kanske förstår, djur på savannen. Just det, eller var det africa? ja ni, jag kommer inte riktgt ihåg. Själv tror jag att hela föreställningen kommer att bli enormt grym! Och inte bara med det! jag fyller 14år på onsdag, och den 14e maj så drar vi till bålsta och tävlar! Sedan, SÅ DRAR VI TILL SCHWEIZ! :D
åh, herregud vad jag längtar! inte nog med det, denna sommar kommer vara fylld utan glädje och känslor. Jag har redan börjar planera. Hur ser era planer ut framöver? Skulle vara kul att höra.
frida är riktigt jävla kär igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: