Frida Lindgren

kär i en ängel

Kategori: Fridas liv och dagar

Jag skulle kunna skriva en hel bok om dig, orden räcker liksom inte till. Du är den bästa, underbaraste människa som finns. Du är en ängel som vi fått låna från himlen. Du är den vackraste, finaste, snällaste, sötaste som finns. Ett liv utan dig. Ja, hur skulle det vara? Något skulle saknas. Att bara se ditt leénde, är den bästa känslan som finns. Att det finns någon som du. Jag fattar inte vilken tur jag har haft som fått möta dig, se dig. Bli kär i dig. Försöker att glömma, men du är fast i mitt huvud. Även om jag vill sluta tänka på dig, så finns du där någonstans. Alltid, alltid. Det går inte att släppa dig. Du är för perfekt. Jag, en människa som inte betyder ett skit. Är inte värd någon som dig. Det är kanske derför det aldrig blir som förut? Du är värd någon mycket bättre, jag vet. Men vill inte ha det så. Vill ha dig nära, känna din doft, hålla din hand. Men det blir aldrig så, jag får bara låna dig i mina drömmar. Jag borde vara tacksam att jag mött någon som dig, men vill bara ha mer och mer. Går inte att få nog av dig. Jag älskar dig för mycket. Jag älskar dig mest av allt och alla på denna jord. Jag skulle kunna ge mitt liv för dig, det är väl det som kallas för äkta kärlek? Men, det är bara så från ett håll. Mitt. När du flinar mot mig, blir jag helt varm i kroppen. Även fast det ute är hur kallt som hälst. Du får all is att smälta, för du är för het. Alla borde få någon som du, men det finns bara en. Du, min ängel. Som jag aldrig kommer att få. Tänker tillbaks på alla bra dagar, dom kommer aldrig att komma tillbaka. Försöker ta kontakt, men jag är för svag. Vågar inte. Rädd att du ska tycka illa om mig. Baby, lova mig. Glöm mig aldrig.

where ever you go, whatever you do. I will be right here and waiting for you

Kommentarer

  • peah säger:

    älskade vackraste Frida. jag vet hur det är. de är förjävligt, har gått igenom precis samma smärta som du. jag kommer alltid stå vid sida. alltid. jag älskar dej mest , du är allt.

    <3

    2011-04-23 | 16:47:32
    Bloggadress: http://peahtakinover.blogg.se/

Kommentera inlägget här: