Frida Lindgren

behöver jag säga att ni är bäst, eller vet ni det redan?

Kategori: Fridas liv och dagar

Har varit på möte nu på kvällskvisten och fick reda på att jag har kommit upp till en högre grupp inom dansen. Nämligen showbiZz. Känns otroligt skönt att börja träna sju timmar i veckan, då jag fortfarande ska gå kvar i stepZz! Jag tänkte ge er ett tips på samma gång! Det är såhär, om du har lite fett hår och inte hinner tvätta det så kan ni gnugga in bakpulver i håret där det är fett. Bakpulver?Va? Haha, det funkar faktisk. Jag testade det idag innan jag stack. På mig syntes det inte att jag hade fett hår. Toppen smart!
Jag vet att det nästan bara har blivit text de senaste dagarna, men imorgon börjar skolan för mig, så då ska jag försöka uppdatera med min outfit varje dag. Hur låter det? Ha en bra kväll nu alla läsare. Btw, ni är bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: