Frida Lindgren

kärlek till folket!

Kategori: Fridas liv och dagar

skriver av mig..

Förut, var jag den människan som inte brydde sig om vad någon tyckte om mig, körde mitt eget race, och jag trodde verkligen på mig själv! Det var inget i hela världen som kunde stoppa mig. Sen kom jag in i "hata mig själv, jag är ful, jag är tjock, jag är inget värd" perioden. Sen dess har det liksom bara varit go with the flow. Men tänk om människor skulle börja bry sig mer om sig själv, och klaga mindre. Värden skulle faktiskt bli lite bättre. Om man slutade gämföra sig med de som har det bättre och börja gämföra sig med de som har det sämre. Skulle kanske folk förstå, att livet inte är en pina. Sluta klaga på livet, för det finns andra som blir drabbade av det. En kompis till mig sa till mig en gång att hon och andra inte orkade höra på mitt tjat om hur tjock jag var, utan bara ville ha roligt. Det var det som krävdes för att jag skulle förändras! Go ahead guys, tänk positivt. Det finns andra som har det värre än vad du har.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: