Frida Lindgren

Me today!

Kategori: Fridas liv och dagar

Godmorgon alla!
Idag blir det min första träning efter julen! Vi får väl se hur det går. Lite stel och sådär kke^^
Men det går nog endå, jag ör nog inte ensam om att vara "otränad".
Här får ni två små bilder på mig! Och även som ni kke har sett så håller jag på med en ny design igen, eller så blir det samma header fast bloggen blir bredare.
gråa tights, ginatricot.
vitt linne, ginatricot.
blå jeansshorta, vet nt.
vit halsduk/sjal, ginatricot.
cya!

Kommentarer

  • fridamittliv.blogg.se-bästabloggen!♥ säger:

    Hej!

    jag tycker det är roligt när du byter header,

    kan du göra en ny nån dag när du har tid kanske?:)

    dina är så fina, man vill se dina ideér!

    K R A M ! ♥

    jag tittar din blogg varje dag!

    2011-01-17 | 17:43:57

Kommentera inlägget här: