Frida Lindgren

Home, sweet home..

Kategori: Fridas liv och dagar

hem ljuva hem, fast näe. Jag vill tillbaka, allt var underbart. Bästa veckan i hela mitt liv, invigningen var så sjukt stor. Gymnaestradan som pågår vart färde år är världens största idrottsevenemang. Det är tillockmed större än os. på os i schweiz var det 11000 deltagare, och på Gymnaestradan 2011 i schweiz var det 22000 deltagare, fler än dubbelt så mycket. Och tänk att jag har varit med om detta, ofattbart. Jag har knäppt ungefär 575 bilder, och alla kommer inte upp på bloggen. Tänkte att jag skulle dela upp dom i små inlägg som jag gjorde med alla bilder från västerås. Hoppas att det blir bra! Nu ska pappa kika på datorn, hörs sen!

Kommentarer

  • I AM BAAM - Göteborg Edition säger:

    Det låter härligt ! :))

    2011-07-19 | 22:48:15
    Bloggadress: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här: