Frida Lindgren

John Lennon

Kategori: Fridas liv och dagar

John Lennon tröjan köpte jag på H&M i schweiz, på rean kostade den 10chf=ungefär 80 svenska kronor
Mamma och Pappa har åkt iväg till stugan över helgen, så jag ska bo hemma hos victoria i tre dagar nu. Kommer att blogga från hennes dator, och kameran tar jag med mig. Så bilder kommer att komma upp eftersom. Håller på att packa nu, den svarta bikinin köpte jag på H&M förra året och den vita på H&M i schweiz, där kostade den tillsammans 15chf=ungefär 120 svenska kronor på rean
jag, Emilia och vickan har köpt två dagars biljetter till hudikkalaset. Så helgen kommer mestadels att hållas i hudiksvall. Låter som en toppen helg i mina öron, nu ska jag packa klart och fixa lite i huset. ciao!

Kommentarer

  • Guevacci - Blog of Awesomeness! säger:

    Hejsan, ny chans av dagens blog´g finns ute nu om du vill anmäla dig igen :)

    2011-07-30 | 13:42:09
    Bloggadress: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här: