Frida Lindgren

blogg torka

Kategori: Fridas liv och dagar

hej alla köra vänner! Dessa fyra dagar har internet krånglat, jag har haft 0 inspiration och ingen tid...
Ledsen för detta, ska försöka förbättra mig!
Måste berätta för er att igår blev jag en stolt ägare av en rosa baotian retro!

ph: google bild.

Pappa ropade på mig igår att jag skulle komma, och när jag kommer till fönstret så ser jag en bil med flak som har denna moped med! Lite glad jag blev? + att det är ett helt år tills jag ska ta körkort:s
Snart ska jag sticka in till stundet tåget och kolla på min kusin. Men ikväll så kommer nog alla bilder upp som jag samlat på mig under dessa dagar! Även att jag fick sommarlov klockan två igår. Om jag ska vara ärlig så grät jag lite på examen, kommer sakna min klass nå oerhört. Men sjukt skönt med 11 veckors lov! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: