Frida Lindgren

i'm still dancing on my own

Kategori: Fridas liv och dagar

hej bloggen!
nu sitter jag hos mormor och morfar, och väntar på käk. Sedan blir det träning! Bra för min del eftersom jag bara har chillat hela lovet. Får nästan lite skuldkänslor för det. Fast jag har ju åkt slalom istället!
Jag kom och tänka på en sak nu, från det ena till det andra. modet för vintern 2010 och våren 2011 är som jag har märkt: sjalar, massvis med sjalar! Haremsbyxor, millitärgröna och blåa jackor, blommigt, svarta/bruna kängor, och såklart så kommer trenden "turkost" tillbaka! Jag känner mig bekväm i det här modet, och jag har själv nästan allt detta som jag beskrev. Just det, RINGAR! Det kan man väl ändå säga är den nyaste och trendigaste trenden?
Nu ska jag kolla fejjan! Puss!

random bild

Kommentarer


Kommentera inlägget här: