Frida Lindgren

cuz i was born this way baby

Kategori: Fridas liv och dagar

asså gud förlåt. jag har nästan aldrig tid att blogga längre...
eller så är det bara att jag har tappat lusten efter en massa skit. ni vet.
dagen spenderades med min saknade snuttefia linnea, och idag så klarade jag handvolt på marken. borde vara fett glad, det är jag egentligen. Men ja. Linnea kan hjula nu också. Grym tjej!
På fredag så ska vi med klassen kolla på "jesus krist superstars" så vi slutar typ 1, halv 2 på fredag, blir bara bättre och bättre ju närmare sommarn man kommer!:)
man blir på så bra humör när solen skiner!
feting cool brud jag har till vän asså!
även att helgen tillbringas med henne! toppen

Kommentarer

  • Madelené säger:

    Du får inte sluta blogga eller något sånt! I så fall om du tycker det är jobbigt eller inte lika kul längre, så kan du ju "minska" på bloggandet;)

    För jag ÄLSKAR verkligen din blogg!! du är så grym och cool Frida! :D

    puss♥

    2011-05-18 | 23:11:11
    Bloggadress: http://madelenegustavssonn.devote.se

Kommentera inlägget här: