Frida Lindgren

KÄNNER DU DIN LYCKA GENOM SORGEN?

Kategori: Fridas liv och dagar

Igår åkte jag ifrån Vendela vid halv tre för att träffa Kevin. Vi gick runt på stan i några timmar, och jag fick med mig den perfektaste toppen man kan tänka sig hem! Bilder kommer nog upp så småningom. Senare på kvällen åkte jag, Linnea, Anna Mood och Felicia till ofärne och skulle tälta. Vi tog mopparna dit och satte upp tältet, helt själva faktiskt. haha. Sen drog vi på oss träningskläder och stack ut på en 3km lång joggingtur. Efter det slängde vi på oss bikinin och hoppade i vattnet. Sen simmade vi nästan hela vägen över till andra sidan sjön. Gud vad bra man mår när man tränar så pass mycket som jag har gjort de senaste dagarna. Är ute och springer ungefär varannan dag och tänker på vad jag äter. Jag hoppas på ett resultat i slutet av juli som jag blir nöjd över! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: