Frida Lindgren

KONFALÄGER IMORGON

Kategori: Fridas liv och dagar

Imorgon åker jag iväg till dalarna med konfan för att vara borta på läger i åtta dagar. Är inte så himla taggad om jag ska vara ärlig. Men med mina fina vänner så kan det nog inte bli annat än kul. Dessvärre så kommer jag bara kunna mobilblogga därifrån, och då vet ni hur inläggen kommer att se ut. Aja, det får duga. Har ju även en Macbook PRO som är påväg hem till mig som jag får längta till! Hoppas att den är lika bra som förväntat så jag kan ha en dator som fungerar för en gångs skull. Ha det hur bra som helst utan mig nu, och njut av den sista tiden av sommarlovet. Det gör ont att säga, men det är faktiskt inte så långt kvar nu..
Felicia, Frida, Victoria, Jag
Bilden är från felicias blogg och är tagen i torsdags, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: