Frida Lindgren

SER DU LJUSET MELLAN TRÄDEN?

Kategori: Fridas liv och dagar

Hejhej. Det blev tyvärr ingen ed sheeran för mig och victoria igår pga att vi inte kunde ta oss hem osv. Så jag sov istället hos anna mood och kollade på mysiga filmer igår och blev väckt med frukost på sängen imorse. sötan. Senare drog vi in till storstaden och där har vi spenderat resten av våran dag. Lite senare på kvällen gick vi och köpte 3 liter jordgubbar och åkte ut till maln tillsammand med Tila, Felicia och Johan. Kvällen blev riktigt lyckad måste jag säga! Snart ska jag gå och lägga mig eftersom att jag ska upp klockan åtta imorgon för att försöka få åt mig en biljett till justin biebers konsert. Får jag en biljett kommer jag att gråta av lycka hela dagen, men får jag den inte kommer jag att gråta blod. Önska mig lycka till! Hoppas att ni har haft en bra kväll ni också! puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: