Frida Lindgren

Artister och konserter i sommar

Kategori: Fridas liv och dagar

Så JÄVLA skönt att det börjar att bli sommar. Är så sjukt taggad inför alla grymma artister jag ska titta på med mina fina vänner i sommar. Här kommer det en lista på vart jag ska och se artisterna och vilka jag ska titta på.

 

15 Juni ska jag och några vänner åka på "schools out" i söderhamn och titta på Den svenska björnstammen, kapten röd, och Amanda Fondell. Det kommer säkert dit några fler också, men som kanske inte är lika kända.

 

Den 4 Juli ska jag och Victoria åka på rix FM festival/Sundsvall gatufest och titta på Ed sheraan. Men dit kommer även David Lindgren, dead by april, molly sandén, broken door, lisa miskovsky och Amanda Fondell (igen). Men somsagt så åker vi dit för att se och lyssna på den härliga Ed.


27-28 Juli ska jag på hudikkalaset och titta på Timbuktu, Ulrik Münther och Loreen. Det är nog fler som ska dit också, men vi ska dit för att umgås med trevligt folk och för att se Timbuktu och Ulrik.



Sen om det är sant som det är sagt så ska jag SJÄLVKLART åka till stockholm och titta på Justin Bieber. Åhfan vad jag längtar! Och det blir antagligen höjdpunkten denna sommar.



Sen är det ett måste att jag någon gång, så fort som möjligt att jag ska åka och lyssna på B.O.B, Håkan Hellström, Daniel Adams Ray, Maskinen, Flo Rida osv.


Bild från World Gymnaestrada Lausanne 2011

Kommentarer


Kommentera inlägget här: