Frida Lindgren

♫ KINGEN KÖR ETT INLÄGG ♪

Kategori: Fridas liv och dagar

Måste bara ta ett inlägg om hur underbar Frida är.
Finns verkligen ingen omtänksammare och vackrare tjej än henne, så snäll och gullig mot alla hela tiden. Bara hennes leende får en själv att smälta, hon skiner som solen och det finns ingen jag har så kul med som jag har med henne ☼ 
Alla borde ha en vän som Frida, verkligen. En som man alltid kan snacka med, om precis vad som helst och känslan av att vara 110% säker på att det stannar hos henne, åh det är underbart att ha en sån vän. och som man kan ringa eller smsa om man mår dåligt, just för att veta att hon, just den tjejen, frida, kan få en på så bra humör på bara några minuter. Frida är tjejen som är värd den bästa killen, perfektaste förhållandet, en kille som talar om för henne hur underbar och vacker hon är varje dag och en kille som tar hand om henne och stöttar henne vad det än är, en kille hon kan lita på och veta att han alltid står vid henne sida. den finaste killen som finns, eller ja finaste killen har ju faktiskt jag redan fått. men hon förtjänar seriöst en toppen kille, hur lång tid det tar eller hur många svin hon kommer träffa, så finns han där ute någonstans och väntar på henne. killen som hon älskar lika mycket som han älskar henne. Skulle kunna göra vad som helst för Fridas utseende och personlighet, hennes leende, ögon, hår, röst, sångröst och kropp ♥♥

eftersom jag inte frågat frida om lov om det här inlägget så vågar jag inte skriva längre. 
men hare kingaste och sluta inte läs fridas kingblogg för då får ni inte se fler inlägg från mig heller!
checka min med HÄR

PUSS / tilaivarsson ♫☼♥ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: