Frida Lindgren

me, myself and I

Kategori: Fridas liv och dagar

Nu är jag klar med ALLT i årskurs åtta, och har bara soft dagar kvar tills på torsdag då sommarlovet tar sina första andetag. Det ska bli så sjukt härligt, och som ni kanske redan vet så har jag så himla mycket att se fram imot denna sommar! Massa konserter med härlig musik, sena uppesittar kvällar med fina vänner vid vattnet, åka moped i finvädret och upptäcka nya ställen jag aldrig har varit på förut, massa mys i stugan, sol & bad, en och annan grill kväll och att bara få vara. Det ska bli så enormt skönt! Nu ska jag fortsätta att njuta av denna torsdag. Ni får ha det så bra, puss!
Btw, ni vet att ni kan hitta mig på instagram och twitter va? ffridalindgren på instagram, och fridalindgren på twitter. Go and follow bitches!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: