Frida Lindgren

JAG FICK EN CANON E0S 1000D!:D

Kategori: Fridas liv och dagar

Hejpåer! Nu är det ett helt år kvar till nästa jul, sorgligt! Men vetni!? JAG FICK EN SYSTEMKAMERA, EN CANON E0S 1000D! :D
JAG ÄR SÅ SJUKT GLAAAAAAAAAAAAAAD!
Sen fick jag massa annat bra! En mascara och grafittinagerlack av syster Sara, en vit halsduk av syster Nina, hårspray som skyddar håret och ginalinne av mormor och morfar, 100:- av farbror, och sen allt jag fick hos mormor och morfar på lilla julafton i onsdags! Jag är så nöjd, så det kan inte bli bättre!
Här har ni min kamera! :D
Sen massa bilder från julafton!
Alice och tomten!
Diamanten, spelet som Alice fick!
Fotograf, Bella!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    hade du inte en nikon system kamera?

    2010-12-25 | 07:39:17
  • anna säger:

    Åh vad kul! :D

    Och vet du en sak jag fick pengar så jag ska få köpa en själv, tror det oxå kmr bli en canon! :D <3

    2010-12-25 | 11:30:19
    Bloggadress: http://annafranck.blogg.se/

Kommentera inlägget här: