Frida Lindgren

Nu bakar vi julgodis! o:

Kategori: Fridas liv och dagar

Hejhej bloggen! Utanför fönstret så ser man att det "blixtrar" olika färger, det är antagligen småbarnsfamiljer som skjuter raketet såhär tidigt! Fint är det iallafall!
Även att vi har hittat ett gammalt datorspel som jag verkligen älskar! Bonkheads, känns det bekant?;)
man är troll, och man ska döda typ katter och andra djur. Lite tragiskt, men hur kul som helst! Sen får man möta bossen också!^^
Idag kom vi igång med julbakningen, vi har bakat knäck. Och jag har gjort mina nötkakor, för första gången! Annars har jag bara ätit de hemma hos min kusin, hennes mamma bakar de. MMM säger jag bara!^^
Nina har gjort panakotta, hur gott som helst. Men vi har inte ätit de än.
Klara!
Nu ska jag spela bonkheads, ciao!

Kommentarer

  • gabriella säger:

    Hej, nu har jag lagt ut vinnaren på min blogg! :)

    Om det var du som vann , isåfall grattis!! ,

    & om du inte vann , ge inte upp, var med igen, du kanske har bättre tur nästa gång!

    Ha ett skönt nyår , önskar gabriellakajjrup.blogg.se

    2010-12-31 | 19:39:26
    Bloggadress: http://gabriellakajjrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: