Frida Lindgren

åh, jag blir så arg!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hej bloggen, ni vet ju att jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle lägga upp mitt och vickans videoinlägg idag.
men videofy krånglade och tydligen får man inte ha videos somn är större en en viss gräns eller en video som är över 5minuter! o:
jag blir så arg på sånt, så såklart funkade det inte att ladda upp den.
och jag vill inte heller lägga ut den på youtube, det finns vissa skäl.
tex, det är jätte lätt att hitta videos, och jag är verkligen inte fin på den videon, och jag vill att et bara ska vara mina bloggläsare som kollar på mina videoinlägg.
aja, så är livet!
men nu ska jag snart gå att lägga mej, klockan är ju trots allt halv 10, och jag ska göra mej iordning och så.
även att jag funderar på att spela in "your body is a wonderland" när jag sjunger och lägga upp på loggen.
och en "fridas 4 heta" var det ett tag sen också!
men vi hörs något imorron, får vi väl hoppas! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: