Frida Lindgren

Shoppaholic

Kategori: Fridas liv och dagar

Hej bloggen! imorse när jag skulle blogga så krånglade internet, och derför får ni det första för idag nu!
Jag stack t stan och mötte Madelené idag. Jätte mysigt var det! Jag spendernade 400:- av mina 1000:- idag.
Nöjd med inköpen iallafall!
Vit-blå "H" jacka från ginatricot, 249:- orginalpris, 125:- på rean
Svart, typ poncho, vet inte hur mkt den kostade i orginalpris, men den kostade iaf 99:- på rean.
svarta "plupp" örhängen, 39:- orginalpris, 19:- på rean
typ fjäderörhängen i järn, 99:- i orginalpris (tror ja), 49:- på rean.
Sen var jag och Madde lite töntiga och köpte best friends halsband, 89:- orginalpris, 44:- på rean. Sen delade vi på det så det blev 22:- var.^^
Och Linneas julklapp får ni såklart inte se för linnea läser min blogg, och det ska ju bli en överraskning!;)
Såhär ser jag ut i kläderna, och i smyckerna!
Nu ska jag göra klart den nya headern, ses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: