Frida Lindgren

white lite moment

Kategori: Fridas liv och dagar

Har precis suttit och kollat på lite inspiration hos hannalicious.devote.se
Min absoluta favorit blogg just nu! Och jag känner verkligen att det behöver lite nytt i garderoben. Fast det får vänta, först och främst. Ett par snygga kängor tills i höst/vinter och om jag har råd ska jag lägga mina pengar på en fjällräven jacka.


Jag har börjat fundera över dessa underbara kängor från H&M, 399:-
Jag har ju (som ni kanske redan vet) ett par ungefär likadana, fast svarta. Dom är det ganska slut med, men jag spar dom. ingen bryr sig väl om det är hål i sulan och massa småsten fastnar right?
Nu ska jag hoppa in i duschen. Imorgon så ska jag nog ha en liten spadag för mig själv, med ansiktsmask och härligheten. Sen ska jag plocka ännu mer bär, så jag tjänar ihop lite money. Puss älsklingar

Kommentarer

  • Guevacci - Blog of Awesomeness! säger:

    Hejsan, är tillbaks efter en pausen igår :) Ny chans i dagens blogg finns nu i bloggen, anmäl dig igen om du känner för det! kramis

    2011-08-01 | 13:18:36
    Bloggadress: http://guevacci.se
  • Alexandra - Uppsalas största blogg säger:

    Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

    http://vadfanskajagheta.se/2011/august/mandag-dagens-blogg.html#comment

    2011-08-01 | 19:01:30
    Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se
  • Anonym säger:

    de där är den gammla fjällräven jackan va? ;)

    2011-08-04 | 09:12:00

Kommentera inlägget här: