Frida Lindgren

skriver av mig

Kategori: Fridas liv och dagar

jag vet,
men jag orkar inte höra mer om mitt utseénde nu, jag vet att jag har fula äckliga fräknar, att alla hatar dom.
att jag inte är pinnsmal, att jag inte har rätta ansiktet, att jag inte är populär.
att jag inte kommer att få tbx det jag hade, att jag inte fattar nåt
att jag inte kan bli nöjd nån gång.
i 5an, när jag och anton va tsm och jag hade dig vid min sida, det var bästa tiden i mitt liv!
jag saknar 2008.
jag orkar bara inte,
vill inte se ut såhär,
vill inte vara såhär,
vill tillbaka till er,
vill inte ha gråten kvar i halsen,
vill spola tbx tiden.
har aldeles förmånga förälskelser
mår inte bra, de jag vill ska förstå förstår inte.
livet är inte som det ska nu.
det är bara jobbigt

Kommentarer

  • EmelieJonsson säger:

    Sluta frida! du är världen vackrasteperson jag älskar och saknardig. <3

    2011-03-31 | 21:43:50
  • peah säger:

    Frida älskling, du är världens finaste. dom som klagar på ditt utseende kan gå och knulla sej själv i arslet , dom är bara avensjuka de förstår du väl.. jag har alltid velat se ut som dej. du kommer att få träffa anton igen gumman..och tro mej jag vet verkligen hur det känns att vara olyckligt kär. du är så jävla bäst frida, älskar dej vännen.

    <3

    2011-04-01 | 10:12:36
    Bloggadress: http://peahtakinover.blogg.se/
  • peah säger:

    Frida älskling, du är världens finaste. dom som klagar på ditt utseende kan gå och knulla sej själv i arslet , dom är bara avensjuka de förstår du väl.. jag har alltid velat se ut som dej. du kommer att få träffa anton igen gumman..och tro mej jag vet verkligen hur det känns att vara olyckligt kär. du är så jävla bäst frida, älskar dej vännen.

    <3

    2011-04-01 | 10:13:32
    Bloggadress: http://peahtakinover.blogg.se/
  • peah säger:

    Frida älskling, du är världens finaste. dom som klagar på ditt utseende kan gå och knulla sej själv i arslet , dom är bara avensjuka de förstår du väl.. jag har alltid velat se ut som dej. du kommer att få träffa anton igen gumman..och tro mej jag vet verkligen hur det känns att vara olyckligt kär. du är så jävla bäst frida, älskar dej vännen.

    <3

    2011-04-01 | 10:13:39
    Bloggadress: http://peahtakinover.blogg.se/
  • jennifer säger:

    frida :(

    du är världens finaste!

    du är inte ful, dina fräknar är fina!

    man ska inte mobbas för att man har det.

    det är normalt.

    :(

    uscha....

    vill inte att du ska må såhär!:(

    älskar din blogg!

    du är fin!

    2011-04-01 | 14:35:02
  • agnes pettersson ♥ säger:

    världens finaste frida, du ska inte säga sådär och dom som klagar på dej ska jag fucking döda. du ska bara veta hur avundsjuk jag är på ditt utséende frida, jag älskar dej gumman ♥

    2011-04-01 | 18:06:15
    Bloggadress: http://petterssonagnes.blogg.se/
  • Tedda<3 säger:

    Frida du får inte tänka så, de som klagar på dej är fan bara avundsjuk på hur jävla sjukt vacker och underbar du är, bry dig inte!!! Love you!<3

    2011-04-01 | 22:43:25

Kommentera inlägget här: