Frida Lindgren

today, i will be happier than a monkey with a key

Kategori: Fridas liv och dagar

Ny header, för tillfället. Om jag har ork så ska jag nog göra en snyggare. Men just nu så får den se ut såhär! :)
Och just som rubriken, stog det på t-shirten jag hade på mig idag! "today i will be happier than a monkey with a key" ganska rolig text på en tröja! Fast så glad som jag skulle vart har jag väl inte varit precis... Nja, det har varit lite hit och dit idag. Det är mycket som händer just nu, skulle vara skönt att bara strejka från allt och flytta ifrån lilla sverige ett tag! Glömma allt skit, och bara chilla. Men tillbaks till verkligeheten. Jag ska snart bege mig ner till köket och steka på lite pannkakor, det ska bli gott! C ya!

Kommentarer

  • vickan pickan you know säger:

    I am a monkey whit a key ;)

    2011-05-11 | 16:30:01

Kommentera inlägget här: