Frida Lindgren

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA

Kategori: Fridas liv och dagar

Idag fyller min allra bästa Victoria 15 år. Firade henne lite smått igår på hudikkalaset, och innan då hon fick välja ut sin present eftersom jag har så dålig fantasi när det gäller presenter. Alla borde verkligen ha en som Sumpen. Hon är nog den stördaste, jobbigaste, drygaste, finaste, bästa, sötaste, snyggaste, underbaraste, snällaste, och omtänksammaste jag vet. Och inte nog med det så har vi varit bästa vänner i snart nio år, och har faktiskt hållt ihop under hela den tiden. Haha, vi har upplevt så sjukt jävla mycket tillsammans, och jag ser fram emot alla andra sjuka saker som vi kommer att genomgå åren framöver. Ska man förklara victoria med ett ord så blir det helt klart AWESOME. Grattis bästa du, jag älskar dig!
 

Kommentarer

  • victoria säger:

    tacktack!
    åhhh! älskar dig undersbaraste vän! :*

    2012-07-29 | 00:02:34

Kommentera inlägget här: