Frida Lindgren

sorry! -.-'

Kategori: Fridas liv och dagar

asså, förlåt bloggen!
ja har inte varit social!
men jag har sovit hos stina, och ofta ja sitter och gör inlägg på hennes data?
aja, igårkväll va det iallafall KUNG!
va med massa folk på byn, vi satt i knarkhuset (A) hehe.
sen kom antonia och filip hem t mej och stina, dom åkte typ hem 12 lr nå. :p
och bilder får ni nån dag.
för jag hade inte min kamera med mej.
så det var stina och agnes som fotade.
och dom har inte skickat bilderna!
men det är skola om 6dagar, en tår i ögat på frida :'/

det här har nog varit mitt bästa sommarlov ever!

det här har är fridas sommar 2010!
-varit i vendelas stuga.
-vart på fotbollscup, (och kollat)
-sovit hos vickan 3dar.
-melinda, och anton.
-stina.
-massa folk i knarkhuset.
-tältat.
-sovit på studsmattan, med evelina och anna.
-sovit hemma hos evelina.
-gått på stan.
-varit på spa.
-bodaborg.
-fasters stuga.
-firat alla som har fyllt år :p
-familjen.
-renoverat rummet, bilder kommer när rummet är klart!
-varit barnvakt + andra sommarjobb.
-badat.
-solat.
-torsåker m stina.
-torsåker m vickan.
-hoppat studsmatta.
-ätit glass.
-musik.
-god mat hela sommar'n.
-varit på ikea, och birsta.
-shoppat.
-fotat.
och, MYST EN MASSA!
har säkert gjort fler saker, men ofta ni vill veta att jag typ har gått på toa, or something!? :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här: