Frida Lindgren

Uppvisningen gick grymt!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hejhej! Gissa om jag är nöjd? Jag sjöng inför ugefär 160 personer ikv. Visst det kke inte är så många. Men jag är stolt. Och jag är så sjukt stolt över alla mina vänner som ställde sig upp på den där sceenen, som inte är van att stå på sceen!^^
Ni var BÄST ikv!
Snart kommer en video, när jag, Anna och Simon sjunger. WATCH OUT!
Nu är det jullov också, jag saknar er redan klassen, buhu:')
Sähär såg jag ut inför kvällens föreställning!



Hähäh, varje dag i skolan har vi fått uppna en lucka, på varje "lapp" har det stått ett uppdrag och en bokstav. Och idag var det dags att sätta ihop alla bokstäver till en mening. Meningen blev såklart.

Kommentarer

  • vickanpickan säger:

    WATCH OUT, det måste ha något med klockan att göra ;)

    2010-12-22 | 22:37:29

Kommentera inlägget här: