Frida Lindgren

Hemma, och solbränd!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello!
Nu är jag hemma efter några dagars härlig sommarsol, bad och god mat!
Och jag kan faktiskt erkänna att jag har fått lite färg, eller ganska mycket mer, än vad jag brukar, jag har tillockmed lyckats med en liten svag bikinirand!^^
nu tänkte jag skriva ganska kort samfattat om allt som hänt.
och bilderna kanske kommer imorron, eftersom det är Stina som har dom, och kunde inte skicka dom ikväll.

dag 1:
idag så blev det massa bad och mys, och på kvällen fixade mamma extra god mat och efterrätt,
för det är ju midsommarafton!
även att vi har fått inflyttade ekorrar i våran "bod"
eller, där vi har alla cyklar och verktyg.
dom har gjort sig, ett bo i en stor stråkorg.
en mamma, och 3 ungar.
gissa om dom var söta!?

dag 2:
idag så har vi badat 4ggr och vi har varit och köpt glass på kiosken,
varmt var det idag också!
senare cyklade vi ungefär en mil.
vi cyklade till ica, och vi köpte choklad och jorgubbar,
eftersom det var jag och stina som stog för efterrätten^^
på kvällen rodde vi ut med båten, med Nina och Jempa.
och när vi skulle in till stugan igen, gjorde vi samma misstag som tidigare idag.
vi glömde att ta upp tyngden, så båten var riktigt tung att ro, och det åkte runt, runt :p

dag 3:
idag har vi bara solat, och badat.
även att jag har blivit lite brun, fast vi har också blivit röd, och börjat flagna lite, inte bra! (N)

dag 4:
idag har vi njutit av det sista doppet, och den sista stekande soldagen i stugan.
fast vi kommer ju tillbaka nästa månad, och då för vi väl hoppas att det är lika bra väder som den här veckan!
och på hemvägen åkte vi ner cabat, så sjukt mysigt!
och jag och Stina satt och sjöng till alla "baseballs" låtar vi kunde,
"under my umberellaaa!"


hahaha, tack för fyra underbara dagar, hoppas att vi kan göra om det!

Kommentarer

  • stina ((((: säger:

    gud va kul de va!

    vi måste gö om de!

    haha, vi är ju bra att vi ror med tyngden i! xd

    haha, 2ggr!

    men da va iaf bäst!

    2010-06-29 | 21:30:48
    Bloggadress: http://stinakunglarsson.blogg.se/
  • stina ((((((: säger:

    sv; klart vi är! du är finast! :)<3

    2010-06-30 | 11:51:58
    Bloggadress: http://stinakunglarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: