Frida Lindgren

Massa ärenden avklarade!

Kategori: Fridas liv och dagar

hello!
Idag har det varit en ganska soft dag!
först slöjd, och eftersom jag var klar med allt så fick jag gå till ica och köpa halstabletter.
haha, ni skulle hört mej i morse.
jag lät typ som en kråka bara för att jag var så hes.
fast nu är det ju bättre.
efter skolan, tog jag bussen in till stan.
träffade matilda där.
först hämtade jag ut min legitimation.
sen fixade jag klipp tid.
efter det köpte vi presenter för 210kr ungefär.
till ellinore, våran tränare.
som inte kommer att träna oss längre till hösten -.-'
fast vi kommer ju att få en ny bra tränare.
sen köpte jag ett armband,  3ringar, bomulstussar, och deo till mig själv.
det kommer kke bilder sen :)
nu sitter jag och väntar på Antonia som kommer och sover här!
+att jag ska till tandläkaren imorron, önska mig lycka till!
om jag ska vara ärlig, så gillar jag inte tandläkeren.
Hihi, hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: