Frida Lindgren

mycket att göra + prao.

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello!
igår blev det inget inlägg, och förlåt för det.
men jag hade så mycket att göra.
för efter skolan tog jag bussen hem till mormor & morfar, åt.
sen åkte jag och klippte mig. (bilder kommer senare nån gång)
efter det så fick vi stressa oss till skolan, eftersom vi hade soaré, för er som inte vet.
(typ som en uppvisning, med sång, dans, musik och teater) ;)
och det gick väl som det gick.
jag sjöng typ falskt.
kände det som iallafall.

och idag har jag praoat på mammas skola.
jag hade 3:orna och 1:orna.
det är så sött med så små barn.
dom ställer så dumma och konstiga frågor.
och dom bryr sej inte om hur man ser ut eller klär sig.
för dom duger man som man är!
sen kollade jag på 6:ans revy.
det är också som en uppvisning.
fast mer som en musikal.
typ alla i deras klass är bra på att sjunga, och dom är väldigt roliga. :P

här kommer lite flum bilder på mig och min outfit.
även att jag såg otroligt fina äppelblommor idag.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: